četvrtak, 28. listopada 2010.

Ribolovne varalice vlastite izrade!

Izrada vlastitih ribolovnih varalica je prvo počela na papiru. Trebalo je nacrtati nekoliko primjera budućih varalica te odabrati onaj oblik koji nam se najviše dopada.Taj oblik izrežemo sa papira. Izrezani oblik prislonimo na drvo od kojeg radimo varalicu te ocrtamo željeni oblik na drvetu.Nakon što komad ribolovne varalice izrežemo ubodnom pilom,isti komad ubacimo u škripac i prionemo skidanju viška drveta sa brusnim papirom.

Kad budemo zadovoljni oblikom i glatkoćom buduće varalice,krećemo sa bušenjem.Buši se rupa cijelom dužinom te nekoliko rupa sa donje strane ribolovne varalice.Neke rupe su za olovne utege da bi varalica bila balansirana na vodi.Te rupe kasnije zatvaramo ljepilom za drvo i piljevinom-prašinom od šmirglanja.Sve to se stavlja u pećnicu na sušenje, radio sam nekoliko puta to iz razloga što sam ih plastificirao umakanjem u otopinu stiropora i nitro razrijeđivača.
U 2 deci nitra u staklenci,lomimo komade stiropora i utapamo ih dok ne dobijemo gustu masu kao lak za čamce. U tu masu sam nekoliko puta uranjao ribolovnu varalicu stavljao na sušenje i ponovno šmirglao one dijelove koji su dobili mjehuriće. Pa opet ponovo i tako nekoliko puta dok sa sušenjem nisam dobio savršen gladak oblik ribolovne varalice spremne za bojanje.
Nekoliko boja se kupi u trgovini sa maketama aviona ili u papirnici,te pokoji kist.

Dosta volje i truda i puno vremena.Svoje sam radio u zimsko vrijeme kad je bilo puno snijega pa se nije išlo na vodu. Uz malo igranja sa bojama dobio sam prekrasnu štukicu za varalicu u svojoj osobnoj kolekciji.
Stavio sam i svoj potpis te ju testirao na vodi,savršeno radi! Baš onako kako sam priželjkivao!
Štukica daleko leti na "špagi" ,ne tone,ne zaranja dublje od 30 cm,savršeno se kreće polaganom vrtnjom role i prekrasno se bljeska na vodi.
Evo i jedne slikice sa bojama koje sam koristio. Nakon bojanja i sušenja boja, varalicu sam uranjao u bezbojni lak za čamce i pustio da se suši,taj postupak sam radio dva puta.Na ovoj gore varalici kljun sam napravio od plastične žlice,učvrstio ga šerafićem i plastičnim ljepilom na zagrijavanje.Može se koristiti razna plastika koja je pri ruci cd ili dvd. Bolje mi je raditi ove bez kljuna,jednostavnije je i bolje se kreču kroz vodu.

Ova ribolovna varalica "Morski Pas" je moj ponos i zafrkancija na varalicama,a ispao je savršeno i odlično radi na vodi. Nakon Morskog Psa napravio sam i nekog tigrastog mješanca,onako iz zafrkancije ali opet sa bojama za mutniju vodu.
Sve svoje ribolovne varalice sam testirao na vodi i sve dobro rade,još samo da u toj vodi bude malo više Štuke a ne samo Šarani i Amuri. Svaki vaš komentar ili upit na moju e-mail adresu je dobro došao,zahvaljujem se na posjetu mojoj stranici.

Nema komentara: