nedjelja, 24. veljače 2008.

Tanjuri jednog Ribolovca

Pošto još nisam krenuo na vodu,jer još za moj ribolov nije vrijeme,odlučio sam predstaviti nešto što sam si zadnje uspio nabaviti od ribolovnog pribora.

Riječ je o tanjurima.
Da ne bi bilo one uzrečice: U ribara mokre gaće za večeru ne zna šta će!
Ako već i ne uhvatim ribu za večeru barem je na svojim tanjurima mogu gledati.
Pa evo vam na ogled moj set od jednog ovalnoga većeg tanjura na kojeg smjestimo ulovljen i pripremljen za jelo riblji primjerak i šest okruglih tanjura za šest osoba.

Jako lijep primjerak ovalnog tanjura!Sad slijede okrugli tanjuri. Vjerujem da se ovako krasnih primjeraka riba u tanjuru ne bi posramio niti jedan ribolovac.Sad vidite gdje će završiti moje ribice koje idu doma,na tanjur.
Smatram ove tanjure ribičkim priborom i bilo bi lijepo vidjeti takvih primjeraka po našim trgovinama sa ribolovnom opremom.

Svim vlasnicima takvih ili sličnih primjeraka tanjura želim dobar tek!





Nema komentara: