utorak, 12. siječnja 2010.

Kupio sam ribolovnu dozvolu!

Nakon nekoliko godina što me nije bilo na vodi,kupio sam dozvolu i ponovno krećem u ribolov.
Slušao sam ovih godina kako se neke stvari bitno popravljaju u našem društvu,barem što se tiče poribljavanja.Nisu više samo Šarani i Amuri u poribljavanju Šumbara,poribile su se i naše rijeke sa Štukama i navodno sa Smuđem.
Lijepo je to od našeg društva da se ovih godina primilo stvarnog posla i da se vide rezultati.
U naše rijeke vratila se riba...ima je i sve je u većem broju.
Ovih mjesec dana unatrag puno se kapitalne Štuke uhvatilo na rijeci Korani i to na dionici prije ušća Radonje u Koranu.
Koliko sam primijetio teško je tamo naći i mjesto,uvijek je zauzeto jer se Štuka dobro lovi.
No nije moja karta zbog toga kupljena,imam ja svoja mjesta koja isto tako imaju Štuke u dobrom broju,iako najviše volim otići na Šumbar.
Već sutra planiram u akciju na vodu pa ako bude što za reći,slijedi novi post o ribolovu.

Nema komentara: