nedjelja, 17. siječnja 2010.

Na rijeci Korani!

Danas sam proveo par sati na Korani ,mjesto ne znam ali je na Turnju ispod kafića Apolo,pa kroz naselje do vode.Nije mjesto ni tako loše koliko je bio loš dan za izlazak na to mjesto.Tu se inače lovi Štuka kad je voda bar za pola metra veća ili za metar veća.Da je bilo tako bilo bi perfektno jer ima liman gdje bi riba ulazila da se makne iz brze vode i bila bi na dobroj dubini ali mirnijoj vodi.

Doči ču tamo kad voda naraste i vjerujem da će biti nešto kvalitetnijeg ribolova od današnjeg kad sam samo izviđao teren.Pogled lijevo i pogled desno.Između voda miruje i ne nosi plovak ,ali je dubine nešto iznad metra i vidi se prazno dno.Kad se vodostaj poveća riba tu ulazi i poznavaoci ovog mjesta su tu od rane zore.Vidio sam i jednu manju Štukicu koja je tek imala mjeru,tik uz obalu i kad me primijetila,nestala je u dubinu.

Nešto kasnije počeo je padati i snijeg.


Smrznuo sam se dobro,ulovio ništa i otišao kući sa dojmom o jednom dobrom ribolovnom mjestu u pravom trenutku.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Na korani iznad turanjskog slapa ni nema ribe , al doslovce nema nikakve krupnije ribe . Nista cudno da nisi nista ni ulovio .