srijeda, 13. siječnja 2010.

Bio sam na "Zatoku"

Danas sam proveo dva sata na vodi.Od 9:00h do 11:00h

Bio sam na Zatoku,toj divnoj zapuštenoj vodi.
Iako u dva sata ribolova nisam ulovio ništa isplatilo se otići tamo i prisjetiti se ljepših trenutaka na vodi koja me naučila ribolovu.
Zašto se zove Zatok,ne znam.Po nekim pričama to je stari tok Mrežnice.Iako je spojen sa Mrežnicom nekom malom cijevi ispod nasipa tu voda nikako ne cirkulira,osim kad se snijeg topi pa Mrežnica poplavljuje nasip.Tad riba ulazi u Zatok,preko nasipa.Svega tu ima iako je taj Zatok mala voda.Uđe tu i Šaran,Štuka,Som,Linjak,a ponajviše ima Crvenperki.
Bilo bi dobro da se pokrene radna akcija da se malo uredi taj Zatok,da se očisti i napravi koje ribolovno mjesto,da se nasip ili preuredi ili da se očisti postojeća cijev da voda može normalno cirkulirati te da riba preživi ljetne vrućine normalnije,a ne kao u nekoj baruštini.
Vjerujem da svi ribolovci u Karlovcu znaju za tu vodu jer tu se dolazi kad nigdje ne možeš uhvatiti kedera.
I bilo bi dobro da se nešto učini sa smećem koje je opet počelo tamo pristizati.Lokalni stanovnici neka si kupe kontejnere ili kante za smeće i neka plate odvoz smeća i neka se nauče čistiti iza sebe.Velika šteta za nas ribolovce ako se Zatok zapusti.Zatok je prirodno mrijestilište mnogih riba za rijeku Mrežnicu i velika je šteta to ne iskoristiti i da se toj ribi ne omogući lakši prolaz do rijeke Mrežnice i natrag.Meni osobno najljepša riba je Karas,a samo dobri poznavaoci Zatoka znaju da ga tu ima.

Nema komentara: