ponedjeljak, 18. siječnja 2010.

Nasip na Zatoku

Danas sam iz dosade otišao do nasipa na Zatoku i pokušao malo blinkati.Uzeo sam jedan od svojih blinkera i torbu sa varalicama u očekivanju da ču provesti neko vrijeme na nasipu i protegnuti neke varalice kroz vodu.

Došavši do nasipa vidio sam da nema smisla pokušavati zabaciti varalicu jer je sve obraslo granjem.Odustao sam od blinkanja,poslikao i otišao kući.

Ovo je početak Zatoka...
ovo je nasip...a ovo je rijeka Mrežnica:

Uvjeren sam da bi ovom mjestu dobro došla radna akcija čišćenja od strane našeg ribolovnog društva,puno je lakše organizirati skupinu ljudi u društvu nego da si pojedinci sami rade mjesta na vodi.

Smiješno mi je kad čujem da lokalna djeca love ribu u Zatoku,onda im dođe ribočuvar i traži ih dozvolu.Njima ta voda ide pored dvorišta,neki mogu zabacivati kroz prozor,a ribočuvar ih tjera sa vode ili oduzima štapove kao da se on osobno brine o toj vodi.Po slikama se vidi koliko se netko brine o Zatoku i o ribama u njemu.Kad je to Zatok očišćen i uređen kao Šumbar recimo,a kad se dogodilo da je u njega ubačena koja ribica,a dobro bi došao koji Amur u toj vodi.Ljeti ima trave u izobilju.

Želim samo da ove moje kritike možda nešto i pokrenu,neku akciju čiščenja Zatoka i uređenja nekih mjesta na Zatoku.

Nema komentara: