četvrtak, 14. siječnja 2010.

Opet na Zatoku!

Pošto jučer nisam slikao smeće uz vodu danas sam se vratio da to učinim.Slikao sam i zabacio štapove pored tog smeća.Nije mi smeće toliko smetalo jer je na obali i ne smrdi,ali nije lijepo za doživljaj u prirodi.Zanima me samo što je bivši vlasnik ovog smeća mislio,da će po ovo smeće netko ovdje doći ili ma neka ga voda nosi.

Upravo zbog ovakvih stvari bila bi dobra radna akcija na Zatoku,da se ovo počisti,da se naprave ribolovna mjesta,pa da ribolovci češće dolaze kako vlasnici velikog otpada ne bi imali priliku rješavati se svog problema na ovaj način.
No pogledajmo malo Zatok sa ovog popularnog mjesta nazivanog "Smeće",jer su i prije ovoga ovdje ostavljali svoje smeće.
To je bio pogled lijevo,a sad pogled desno: Ne izgleda kao da ovdje ima ribe,ali ima je.Na tom sam Zatoku uhvatio svoje prve ribe,sunčanice,okane,linjake,američke somiće,domaće somove,štuke,a vidio sam i šarane.Ljeti po površini možemo vidjeti prekrasne crvenperke i vjerujte da nigdje nisu ljepše nego ovdje.Na ovom sam mjestu jedne daleke zime razbijao led i lovio kedere,a za 15 minuta sam imao punu kantu kedera.Danas sam ovdje proveo dva sata i ništa nisam ulovio osim sjećanja na bolje dane.Smrznuo sam se da ne kažem kako.Evo i malo slika mojih mašinica koje su čak i starije od mene:
DAM Quick 550 najbolje role ikad proizvedene od DAM-a,doslovno Mercedes među rolama.
Posjedujem dvije takve role DAM Quick 550 i jednu DAM Quick 550N pa evo i njene slike: Većinom su moje role DAM Quick,imam ih još tri DAM Quick 330N crne,dvije 330N crvene i radim na tome da posjedujem i treću crvenu,te ove na slikama dvije 550 i jednu 550N rolu.Pokušavam doči do još takvih rola jer po mom mišljenju nikad više takve kvalitete neće biti u ribolovnom priboru.

Nema komentara: